KURSY PTGP

BIG DEAL 2024

Jak sprawić, aby strona internetowa informująca o usługach medycznych była widoczna w wyszukiwarce oraz atrakcyjna dla potencjalnych pacjentów? Do pracy nad stroną warto zatrudnić doświadczonego informatyka, który tak zbuduje stronę, aby była dobrze pozycjonowana, była czytelna dla użytkownika- miała dobry system zarządzania (tzw. CMS), była atrakcyjna wizualnie (tzw. webdesidn) i interesująca merytorycznie.


Jednym z najważniejszych aspektów pracy nad stroną informatyczną jest to, aby potencjalny klient szukający danej usługi szybko trafił na naszą stronę. Wpływ na to ma tzw. wysokie pozycjonowanie. W tym celu konieczne jest zastosowanie zabiegu optymalizacji, który polega na dobraniu kluczowych pojęć i zwrotów, które przy wyszukiwaniu danej usługi będą wpisywać potencjalni pacjenci, tak aby mogli łatwo znaleźć informacje o interesujących ich proponowanych przez nas usługach.

Im bardziej precyzyjne i dokładne będą to określenia, tym większa szansa na przyciągnięcie klientów. Jeśli mamy do zaoferowania konkretna usługę, możemy zastosować technikę długiego ogona (ang. „long tail”) - kombinację minimum 4-6 kluczowych słów, które precyzyjnie określają naszą usługę. Im rzadziej taka usługa pojawia się na rynku, tym lepiej dla naszego marketingu. Warto pamiętać, że jeśli nie trafimy w kluczowe słowa, które najczęściej wpisują internauci, nasza strona nie będzie często odwiedzana, podobnie jeśli wpiszemy bardzo ogólne słowa.