W niedzielę 1 października Pałac Kultury i Nauki w Warszawie został podświetlony różowym światłem. Już siódmy rok z rzędu chciano w ten sposób zwrócić uwagę na ważny cel, jakim jest profilaktyka i pokonanie raka piersi.
Na całym świecie październik jest miesiącem, w którym szczególnie porusza się temat profilaktyki. Warszawa dołączyła do światowych stolic, które popierają akcję. W ramach kampanii, pracownicy stołecznego urzędu miasta bezpośrednio obsługujący mieszkańców przypną do swoich ubrań charakterystyczne różowe wstążki symbolizujące kampanię na rzecz walki z rakiem piersi. Będą również zachęcać do profilaktyki antynowotworowej. Krótkie spoty mają być również emitowane w warszawskiej komunikacji miejskiej – SKM, tramwajach, autobusach oraz na monitorach w wydziałach obsługi mieszkańców w poszczególnych dzielnicach. Realizacja kampanii jest wspierana przez stołeczny Ratusz. Patronat honorowy nad 25. jubileuszową edycją kampanii objęła prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz.