KURSY PTGP

KSIĘGARNIA STOMATOLOGICZNA

Już po raz czwarty sukcesem zakończyła się społeczna kampania Avon Cosmetics Polska oraz Stowarzyszenia Amazonki Warszawa - Centrum. W czerwcowe soboty w 81 gabinetach z całej Polski przebadano ok. 4000 pacjentek.  Po raz kolejny kobiety powiedziały NIE rakowi piersi, wybierając Wielką Kampanię Życia – Avon Kontra Rak Piersi.

Choć o tej chorobie mówi się wiele, to wciąż zbiera ona swoje żniwa. Co roku z jej powodu umiera 4,5 tys. kobiet, a co 16 - sta może zachorować na raka piersi. Pomimo, że statystyki maleją, to wciąż wiele Polek nie wie jak badać swoje piersi.

Gabinety oznaczone symbolem Różowej Wstążki są wyróżnikiem spośród wszystkich innych gabinetów ginekologicznych. Swoim pacjentkom oferują wysokie standardy. Badania palpacyjne piersi, kontrolne oraz edukacja na wysokim poziomie profilaktycznym mają za zadanie zachęcać kobiety do walki o własne życie.

Przez cały czerwiec ambasadorzy akcji:  Irena Santor, Aleksandra Kwaśniewska, Joanna Racewicz oraz dr nauk medycznych ginekolog Paweł Guzik swoją postawą i wiedzą wspierali  Wielką Kampanię Życia – Avon Kontra Rak Piersi.  Udzielając się publicznie, a także utożsamiając się z przesłaniem akcji. Panie pokazywały wszystkim kobietom w Polsce, że warto się badać, bez względu na wiek.

Od 11 lat w ramach akcji Wielka Kampania Życia – Avon Kontra Rak Piersi prowadzone są różne zajęcia edukacyjne, które poszerzają wiedzę na temat profilaktyki oraz walki z tą chorobą.  Specjalne szkolenia dla pielęgniarek, położnych, nauczycieli, a także dziewcząt w liceach są tylko częścią z całego cyklu działań Avon Kontra Rak Piersi.

Avon Products, Inc. od 1992 roku prowadzi na świecie „Krucjatę przeciw Rakowi Piersi”, zbierając fundusze na wspieranie edukacji dotyczącej raka piersi oraz umożliwienie dostępu do służb medycznych pomagających wykrywać wczesne stadium tej choroby. Firma Avon w ramach tego projektu zebrała i przekazała ponad 600 milionów dolarów w ponad 50 krajach na całym świecie.